Pristatymas

Prekių pristatymo / atsiėmimo būdai Agrastas.lt prekyvietėje nurodyti prie konkretaus pardavėjo prekių, tiesiog pasirinkite Jums patogiausią variantą.

Apsiperkant Agrastas.lt prekyvietėje iš kelių pardavėjų, jūsų prekės atkeliaus ne vienu metu, nes prekės keliauja iš skirtingų vietų.

Prekės pristatomos per 2 – 3 d. nuo užsakymo apmokėjimo.

Pastabos

Savaitgalį ar per valstybines šventes padaryti užsakymai bus pradėti vykdyti pirmą darbo dieną.

Atsiimkite siuntą Omniva paštomate

Norėdami gauti prekes būtent Jums patogiu metu, savo užsakymą galite atsiimti iš Jums artimiausio Omniva paštomato. Prekių užsakymo metu Jums tereikia pasirinkti Jums artimiausią Omniva paštomatą.

Siuntų atsiėmimas, naudojantis Omniva paštomatais, yra itin greitas ir patogus. Visa procedūra yra daugiau nei paprasta, todėl kiekvienas gali ja naudotis praktiškai be jokių instrukcijų. Omniva paštomatai veikia visą parą, todėl prekes gali atsiimti Jums patogu laiku.

Visi Lietuvoje veikiantys OMNIVA paštomatai: omniva.lt/verslo/pastomatu_adresai/vietos

Siuntos atsiėmimas

Norint atsiimti siuntą Jums reikės: pasirinkti kalbą, po to paspausti „Atsiimti siuntą“ ir įvesti pranešimu ir (arba) el. paštu gautą šešiaženklį durelių kodą. Įvedus durelių kodą, atsidaro durelės ir siunta – Jūsų rankose.

Siuntos sekimas internete

  • Visi Omniva siuntiniai nuo išsiuntimo momento gali būti stebimi internete. Jei norėsite sužinoti, kur tiksliai yra Jūsų išsiųstos, ar laukiamos svarbios siuntos, jų tiesioginį kelią galima stebėti svetainėje: https://www.omniva.lt/privatus/siuntos_sekimas

Siuntos dydis

Didžiausias Omniva siuntinio svoris – 30 kg. Siuntinys turi tilpti į vieną iš žemiau nurodytų dėžių:

  • S: 8 cm x 38 cm x 64 cm (mažiausias dydis: 2 cm x 9 cm x 14 cm)
  • M: 19 cm x 38 cm x 64 cm
  • L: 41 cm x 38 cm x 64 cm

Prie kiekvienos prekės rasite informaciją ar Jūsų pasirinkta prekę galima pristatyti į Omniva paštomatus. Jei prekė bus sunkesnė nei 30 kg arba prekės gabaritai bus didesni nei nurodyti viršuje – prekės pristatymas į Omniva paštomatus bus negalimas. Užsakant kelias prekes, kiekvienu atveju skaičiuojama ar jos telpa į dėžutę, jei prekių gabaritai didesni nei nurodyti viršuje – prekės pristatymas į Omniva paštomatus bus negalimas.

Pristatymo kaina

Siuntinys pristatomas, į bet kurį Lietuvos Respublikos teritorijoje esantį Omniva paštomatą, už tuo metų galiojančius įkainius (kurie nurodomi perkant prekes).

Siuntų saugojimo laikotarpis

Siuntų terminale siunta laikoma 7 kalendorines dienas po mūsų patvirtinimo, kad užsakymas jau yra Omniva terminale ir jį jau galima atsiimti. Apie atvykusį užsakymą informuosime Jus telefonu ir el. paštu. SMS žinutėje bei el. laiške nurodysime paštomato durelių kodą. Tik su šiuo kodu galėsite atsiimti siuntą iš nurodyto paštomato. Saugokite kodą iki to momento, kai atsiimsite užsakymą iš paštomato.  Pasibaigus 7 dienų laikotarpiui ir nepasinaudojus paslauga „siuntų atsiėmimas, siunta yra grąžinama Pardavėjui”. Primename, jog nukreipti siuntų į kitą pristatymo vietą negalima.

Atsakomybė

Omniva atsakomybė už dingusias ar sugadintas prekes yra apie 9,38 EUR už kg.

Kilus klausimams

Kiekvienos prekės aprašyme yra nurodomas preliminarus tos prekės pristatymo laikotarpis, kuris skaičiuojamas nuo užsakymo patvirtinimo, t.y. kai užsakymas patikrinamas ir yra gautas apmokėjimas už prekes. Apie patvirtintą ir pradėtą vykdyti užsakymą Jus nedelsiant informuosime elektroniniu paštu, taip pat patikslinsime suplanuotą užsakymo pristatymo datą. Pristatymo terminas gali būti atidėtas pirkimo-pardavimo taisyklėse numatytais atvejais. Jei prekės pristatymo terminas Jums netinka, susisiekite su Agrastas.lt el. paštu labas@agrastas.lt arba telefonu +370 62671677. Arba kreipkitės į Omniva: https://www.omniva.lt/privatus/pagalba/.

Pristatymas į namus per kurjerių tarnybą – jau NETRUKUS.

Atsiėmimas Lietuvos pašto skyriuje – jau NETRUKUS.

Atsiėmimas LP EXPRESS terminale – jau NETRUKUS.

 

 

 

 

 

 

Logo
Atstatyti slaptažodį